Saturday, February 26, 2011

. . . .

hidup??
mcm2 masalah, pening, berpusing2 kepale aku pikir...
nk aje aku lari dr semue nie, tp tak tau, makin lari, makin dtg pulak dah,
sakit otak aku pikir, kenape, mengape, ape, berape, bagaimane dan semue2 persoalan yg belum settle2 lg...
bila agaknye semue ni nk abis??
arini?esok?luse?minggu depan?bln depan?taun depan? xpasti la...agak2 xkn abis kot...senak da otak ni pikir..
xleh ke hidup yg xde 1 pon masalh??
ari2 ade je prob yg dtg..kalo prob arini xleh settle arini, esok dtg lg yg len, so ble nk selesai prob2 yg lepas tu...aduhh, puas da aku pikir care terbaek tok selesaikan semua, tp buntu, bkn takat buntu, xnampak pon jln nk selesaikan...

ishhhh!!!!!!! sakit la otak aku pikir...MALAS nk pikir da, bia jela ape nk jd pon.....

0 comments:

Post a Comment