Friday, August 20, 2010

Kau, Dia & Aku

Entah la, kenapa ade manusia yg xpernah puas dgn ape yg mereka ade?? Same cm aku, aku xpernh ase puas ngan ape yg aku da ade....msti de jek yg aku nk...xkire la, brngan or awek...
walopon aku da de awek, aku still searching awek2 yg len....knp?? xperfect ke pe yg aku da de skunk nie???

ermm tah la....aku ase, sume da ckup, tp knp nk yg len ag...knp????
arrggg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...tah la, aku pon xphm...aku je ke yg cmtu??owg len xcm aku ke???aku tamak ke??ermmmm....pening la....aku mls pkir, tp aku nk gak pikir....sumpah, aku ase bhgia ngan ape yg aku ade skunk, tp knp aku ttp ase nk lebih???spe leh tlg jwb???aku nie tamak sgt agak nye....

Atau kejadian manusia tu mmg cmtu ek???or nafsu yg kwl dri aku???

ermmm...cmne pon aku pernh trbace 1 artikel mengenai sume nie....dalam tu de ckp, ble kte da jmpe sesuatu yg baek lam idop kte, jge la n jgn kte trus mncri bnde yg lg baek dr tu..sbb kte (manusia) xkn pernh puas ngan ape yg kte ade.....


1 comments:

jadi , bersyukur lahh dengan ape yang awak ada skrg . kalau awk nak lebih , mungkin awak akn kehilangan semua yg awak ade skrg .
Berdoa pada Allah S.W.T , minta petunjuk pada Nya kerana dia saja yang mengerti dan akan menolong awak . good luck :)
 

Post a Comment